Atención ás asociacións

Listen to this page using ReadSpeaker

Os Príncipes de Asturias e a Ministra de Sanidade, Política Social e Igualdade, Leire Pajín, foron os encargados de inaugurar o Ano Europeo do Voluntariado 2011 en España.

Con motivo desta inauguración, celebrouse unha xornada que tivo como principal relator ao presidente da Fundación Cultura e Paz, Federico Maior Zaragoza, despois do cal se explicaron os obxectivos deste ano e as accións que se levarán a cabo para a difusión do mesmo. Como remate do acto, persoas que traballan como voluntarias en varias organizacións explicaron a súas experiencias persoais.

O obxectivo xeral deste ano é fomentar e apoiar o intercambio de experiencias e boas prácticas para crear as condicións na sociedade civil que favorezan o voluntariado, así como mellorar a visibilidade das actividades de voluntariado.

En España hai aproximadamente 870.000 persoas voluntarias só no ámbito da acción social. Delas, a maioría son mulleres.

* Nota de prensa do Ministerio de Sanidade, Política Social e Igualdade
    * Páxina oficial do Ano Europeo do Voluntariado en España